Opel chce za tři roky zdvojnásobit tržní podíl v ČR na pět pct.

30.06.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 30. června (ČTK) - Nové vedení českého zastoupení značky Opel chce do tří let zvýšit podíl automobilky na trhu ze současných dvou na pět procent. Přispět k tomu má snížení cen, které firma připravila od začátku července. Na setkání s novináři to uvedl nový ředitel Opel C&S Pavel Šilha.

"Razantně jsme přecenili většinu modelů, ceny se snížily až o více než 20.000 korun a díky tomu jsou naše vozy cenově naprosto konkurenceschopné, v mnoha případech i zřetelně výhodnější než konkurence," uvedl Šilha.

Například malý vůz Corsa Opel nabídne pod psychologickou hranicí 200.000 korun, nová Astra zlevnila o 11.000 Kč, model Zafira 111 klesl s cenou o 20.000 korun na 438.900 Kč.

Podle nového ředitele marketingu Andreje Barčáka nový management optimalizoval nabídku značky. Ta dosud obsahovala všechny vyráběné modely a konfigurace a byla pro většinu zákazníků nepřehledná. Vedle přehlednějších ceníků na podzim odstartuje nový web.

Opelu letos v prodeji osobních vozů patří 13. místo. Od ledna do května mu klesl prodej o 5,4 procenta na 1351 osobních aut.

Automobilka Opel se loni dostala do existenčních problémů a skupina GM chystala její prodej. Z toho nakonec sešlo a GM se rozhodla Opel vlastními silami restrukturalizovat.

jsa vju

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK