MfD: Česká pošta nabízí veřejnosti vydání vlastních známek

18.08.2012 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 18. srpna (ČTK) - Česká pošta nabízí od tohoto týdne vydání vlastních známek široké veřejnosti. Nejmenší možná emise, kterou si může zájemce u pošty objednat, je 15.000 známek po desetikoruně. Včetně tisku za ně zaplatí 190.000 Kč, píše dnešní deník Mladá fronta Dnes. Pošta tak touto službou cílí hlavně na velké firmy.

"Jedním z cílů vlastních známek je podpořit listovní zásilky, jejichž objem pochopitelně klesá. Firmy, které listovku stále používají, mohou vlastní známky využít jako zajímavý marketingový nástroj. Je to mířeno hlavně na velké firmy," řekl listu ředitel odboru známkové tvorby České pošty Břetislav Janík.

Zavedenou novinkou pošta prolomila tradiční pravidlo, které kromě nejrůznějších uměleckých motivů k různým událostem povolovalo na známkách zobrazovat jen nežijící významné osobnosti nebo hlavy státu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK