Hledání nástupce údajně vede sám Varin. Ten na dnešní konferenci v Berlíně odmítl komentovat zprávu listu Le Figaro, podle níž by PSA mohla do druhé nejvyšší výkonné funkce jmenovat bývalého provozního ředitele Carlose Tavarese.
PSA a Dongfeng jednají o hlubším spojenectví, jímž by rozšířily partnerství ve společném podniku v Číně. Jedná se hlavně o plánu zvýšení základního jmění až o čtyři miliardy eur (109,2 miliardy Kč), jehož by se zúčastnily francouzská vláda a Dongfeng. Podle návrhu dohody by koupí nových akcií získaly Dongfeng a francouzský stát po 30 procentech firmy.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Média minulý měsíc informovala, že vedení společnosti jedná o možné finanční injekci. Emise akcií by znamenala, že rodina Peugeotů ztratí kontrolu nad společností, kterou už asi dvě století de facto ovládá.
Varin přišel do PSA v roce 2009 z vedení britsko-nizozemské ocelářské společnosti Corus a snažil se provést firmu dlouhou krizí evropského automobilového trhu. Jeho podpora pro spojení s americkou General Motors a poté s Dongfeng však vyvolala nelibost u rodiny Peugeotů.