Veřejnost zvolila ČSOB Klíčový plán třetím nejoblíbenějším finančním produktem roku

15.06.2005 | , ČSOB
Tiskové zprávy


Ve třetím ročníku soutěže Zlatá koruna rozhodla svými hlasy přímo nejširší veřejnost o třetím místě pro ČSOB Klíčový plán v kategorii nejoblíbenější finanční produkt roku. Odborná porota soutěže Zlatá koruna složená z více než stovky finančních expertů ocenila další produkty Skupiny ČSOB - ČSOB Penzijní fond Progres získal stříbrnou medaili na poli nejlepších finančních produktů v kategorii penzijního připojištění,...

v kategorii platební karty se na třetím místě umístila čipová karta ČSOB VISA Electron a stejné umístění získal v kategorii leasing produkt Hyundai Leasing od společnosti ČSOB Leasing.

Úspěch ČSOB Klíčového plánu u klientů dokazuje i nárůst objemu spravovaných aktiv, který již prolomil magickou hranici 100 miliard korun,“ uvedl Jaromír Sladkovský, ředitel marketingu privátního a firemního bankovnictví ČSOB. Nejvíce peněz se shromáždilo v otevřených podílových fondech, do kterých přispívají hlavně menší investoři, aktuálně více než 44 miliard korun. Individuální obhospodařování majetku využívají ale také ve velké míře podniky a instituce, které svěřily ČSOB již přes 43 miliard Kč.

Soutěž Zlatá koruna 2005 proběhla pod záštitou guvernéra České národní banky Zdeňka Tůmy a premiéra Jiřího Paroubka. Banky a pojišťovny do soutěže přihlásily celkem 144 finančních produktů.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy