ARBOmedia: Výdaje na reklamu v roce 2006 přesáhnou 18,5 miliardy

06.10.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


PRAHA 6. října (ČTK) - Čisté výdaje firem na reklamu stoupnou v příštím roce podle odhadu agentury ARBOmedia na 18,557 miliardy korun. To bude o 4,5 procenta více než v letošním roce, kdy by měly firmy za reklamu utratit 17,765 miliardy Kč. V meziročním srovnání let 2006 a 2005 tak porostou výdaje vyšším tempem než mezi letošním a loňským rokem, vyplývá z údajů ARBOmedia.

"Rok 2006 je rok s velkým reklamním potenciálem," řekl dnes novinářům marketingový ředitel ARBOmedia Štěpán Wolde. V příštím roce se totiž konají tři velké sportovní akce - mistrovství světa v hokeji a fotbale a zimní olympijské hry - a Českou republiku také čekají volby do sněmovny.

Největší část výdajů, přes 48 procent, bude směřovat do televizí; podle odhadů by to mělo být 8,92 miliardy, tedy o 330 milionů korun více než letos. Na druhém místě je tisk, který má třetinový podíl, výdaje na reklamu by měly činit 6,275 miliardy korun, tedy o 155 milionů více než v letošním roce.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK