Společnost byla založena v říjnu 1995 pod názvem OB Leasing. Velmi rychle došlo k nárůstu obchodního obratu a počtu uzavřených obchodů. Již v roce 1998 byl ČSOB Leasing třetí největší leasingovou společností na trhu, v následujícím roce druhou a od roku 2001 je jedničkou leasingového trhu. Prvenství, nyní s podílem na trhu 16,3 %, společnost drží dodnes i ve stále silnějším konkurenčním prostředí. Počet zaměstnanců od založení společnosti několikanásobně vzrostl až na současných 414 pracovníků. Postupně byla vybudována rozsáhlá pobočková síť, která nyní čítá 14 poboček ve všech regionech České republiky.
Do dnešního dne ČSOB Leasing za celých deset let svého fungování dosáhl objemu obchodů ve výši 109 miliard korun, vytvořil zisk 2,33 miliardy korun a získal více než 110 tisíc zákazníků. ČSOB Leasing má s výší základního kapitálu 2,9 miliardy korun nejvyšší kapitálovou vybavenost z leasingových společností na českém trhu. ČSOB Leasing se pravidelně zařazuje mezi 100 největších přispěvatelů do státního rozpočtu ve formě daně z příjmu, které vyhlašuje Ministerstvo financí ČR.
„Před deseti lety stála u zrodu společnosti ČSOB Leasing myšlenka zřídit univerzální leasingovou společnost, která by zákazníkům poskytovala kvalitní leasingové služby při pořízení automobilů, strojů a zařízení,“ uvedl u příležitosti výročí společnosti předseda představenstva a generální ředitel Ing. Karel Bouček.
„Dnes můžeme s jistotou konstatovat, že původní vizi se nám podařilo nejen naplnit, ale i rozšířit o další produkty a služby jako jsou splátkový prodej, operativní leasing včetně full service leasingu a fleet managementu,“ sdělil dále Karel Bouček. „V našem pojetí služeb je samozřejmostí vstřícnost a respekt k přání zákazníka a dostupnost všech služeb pro široké spektrum zákazníků. ČSOB Leasing je rovněž významným finančním partnerem dodavatelů, kterým poskytujeme financování skladových a předváděcích automobilů, strojů a zařízení“, doplnil Karel Bouček.



Test Fiat Panda La Prima: Styl za dobrou cenu a automat k tomu
Test ojetiny: Možná se vyplatí nejít automaticky pro Škodu. Opel Insignia II je opomíjenou ojetinou za skvělé peníze
Tohle měla být Škoda pro chudé. Sagitta představovala zajímavý nápad, ale do série se nedostala
Na Slovensku nově může člověk dostat pokutu za rychlost, pokud poběží na autobus. Po chodníku se teď musí chodit a jezdit nanejvýš 6 km/h
Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
