V loňském roce Baumax v Česku utržil rekordních 6,2 miliardy korun po předloňském výsledku 5,9 miliardy korun. Jeho pokladnami prošlo devět milionů zákazníků, což bylo meziročně o 9,4 procenta více. Baumax sebe označuje za jedničku na poli hobbymarketů s čtvrtinovým tržním podílem, podle odhadu firmy Incoma Research ale vedoucí místo předloni patřilo síti OBI.
Na tři nové obchodní domy se mohou těšit Pražané. Baumax v minulých letech budoval obchody spíše ve velkých městech po celé ČR a nyní se chce soustředit na metropoli, kde má zatím dvě prodejny. V průměru by každá nová hala v Praze měla mít 10.000 až 15.000 metrů čtverečních, jedna z nich by měla vyrůst v Michli.
Dále se počítá například s přístavbami prodejen v Plzni a Olomouci. Další obchodní centra by postupně měla vyrůst v Českých Budějovicích a Brně, ale také třeba v mnohem menší Příbrami. "Chceme i do měst, která mají 30.000 až 40.000 obyvatel," řekl Šulc ČTK po tiskové konferenci.
Česko je druhým nejvýznamnějším trhem mezinárodní skupiny Baumax po domovském Rakousku, které nyní tvoří 52 procent všech tržeb. V roce 2010 by se ale měly dvě třetiny prodejů tvořit mimo hranice Rakouska. V té době by měl Baumax obsluhovat zákazníky již i v Bulharsku a Rumunsku, kde nyní ještě není, a jeho tržby by měly být 57,3 miliardy korun, zhruba dvojnásobné v porovnání s loňským rokem, představil plán rozvoje majitel řetězce Martin Essl.
Rakouská podnikatelská skupina bauMax AG má nyní v šesti zemích střední a východní Evropy 122 prodejen. Pod jednou střechou lze nalézt nabídku nejen z oblastí zahradnictví a stavebnictví či potřeb pro řemeslníky, ale i zboží jako jsou svítidla, autopříslušenství či koberce.