Výtvarník Cihlář má v soutěži Louskáček cenu za přínos reklamě

13.04.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 13. dubna (ČTK) - Odborná porota v soutěži nejkreativnějších reklamních prací Louskáček udělila šest prvních, 15 druhých a 21 třetích míst. Klientem roku se podle verdiktu poroty stala společnost Kentoya. Cenu Zlatý ohníček, udělované každoročně za osobní přínos české reklamě, získal výtvarník Michal Cihlář, který mimo jiné vtiskl výtvarnou podobu prezentaci pražské zoologické zahrady. Hlavní cena Grand Prix letos nebyla udělena.

Dvě první místa si dnes ze slavnostního vyhlášení výsledků ve velkém sále pražské Lucerny odnesli zástupci agentury McCann-Erickson Prague. Uspěli s reklamou pro automobilku Opel a také s prací nazvanou Festival Superosm.

Po jednom prvním místě získali zástupci agentury Kaspen s reklamou Superheroes pro Budějovický Budvar a agentura Young & Rubicam s reklamou pro firmu Kentoya. Zlaté ocenění obdržela i agentura Leo Burnett Advertising s reklamou pro Nadaci pro transplantaci kostní dřeně a agentura Jazz Communications s reklamou Direct mail pro doktory pro společnost 3M.

Louskáček je soutěž o nejvíce kreativní reklamu, kterou každoročně pořádá Art Directors Club České republiky ve spolupráci s Asociací komunikačních agentur a Asociací producentů v audiovizi. Zúčastnit se mohou původní reklamní projekty určené pro český trh a zveřejněné v ČR v roce 2005. Louskáček je součástí Art Directors Club of Europe Awards; vítězné práce tak automaticky postupují do této evropské soutěže, která se koná v Barceloně.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK