Poštovní spořitelna uvádí Úvěr na bydlení s revoluční sazbou 4,5 %

22.08.2006 | , Poštovní spořitelna
Tiskové zprávy


Novinkou v produktech pro financování bydlení je účelový spotřebitelský Úvěr na bydlení Poštovní spořitelny. Přináší revoluční sazbu, jíž může konkurovat i hypotékám, a méně administrativy při vyřízení.

„Klienty chceme oslovit zejména bezkonkurenční úrokovou sazbou. Při splatnosti do pěti let získají klienti sazbu 4,5 %, při splatnosti do deseti let pak 5,5 %,“ uvedl Miroslav Seidl, obchodní ředitel Poštovní spořitelny.

Vedle sazeb, které mohou konkurovat hypotékám, nabízí Úvěr na bydlení méně administrativy při zřizování. Klienti mohou s Úvěrem na bydlení získat prostředky do výše až 750 tisíc Kč. Bez zajištění mohou stávající klienti Poštovní spořitelny získat až 500 tisíc Kč, noví klienti až 300 tisíc Kč. Minimální doba splatnosti je 13 měsíců, maximální deset let.

 Ambicí Úvěru na bydlení je stát se hlavním úvěrem na drobné bytové potřeby. Tomu odpovídá velmi široká škála možností, pro které mohou klienti úvěr využít. Vedle koupě, rekonstrukce nebo výstavby domu či bytu mohou klienti s Úvěrem na bydlení financovat například členský podíl v bytovém družstvu, koupi stavebního pozemku, garáže, rekreačního zařízení nebo vybavení bytu.

Bezkonkurenční je také dostupnost úvěru. V současnosti o něj mohou klienti zažádat ve kterémkoli finančním centru Poštovní spořitelny, od 1. září pak na více než 1500 poštách. „Úvěr na bydlení bude k dispozici na všech poštách, kde je možné si zažádat o spotřebitelský úvěr. Jsou to pošty označeny nejméně dvěma čtyřlístky,“ upřesnil Miroslav Seidl.

Obdobně jako s hypotékou míří Poštovní spořitelna i s tímto úvěrem zejména do mimopražských regionů. „Chceme zlomit mýtus, že na bydlení si lidé půjčují jen v Praze,“ prohlásil Miroslav Seidl.

Klienti mohou celý úvěr předčasně splatit hned bez jakýchkoli sankcí. Zajímavou možností je odklad splátek jistiny až o půl roku. 

Úvěr na bydlení je dalším z produktů, které Poštovní spořitelna připravila v rámci své strategie stát se do deseti let číslem jedna v počtu drobných klientů. Strategie platí od 1. ledna letošního roku. Dosud PS zavedla několik nových produktů, například hypotéky či úvěry pro podnikatele. Jako první velká banka také zrušila poplatek za příchozí platbu. Další nové produkty a služby budou následovat ještě do konce roku.

Autor článku

Tisková zpráva  

Články ze sekce: Tiskové zprávy