LN: Za vánoční dárky pro své partnery firmy utratí až 250 mil. Kč

18.12.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 18. prosince (ČTK) - Firmy za vánoční dárky pro své obchodní partnery utratí až 250 milionů korun. Odhaduje to Zdeněk Trpělka, obchodní ředitel společnosti Reda, která je největším dodavatelem reklamních předmětů v Česku. Alespoň drobné pozornosti věnuje svým partnerům většina českých firem, napsaly dnešní Lidové noviny.

Charakter dárků se výrazně liší podle velikosti a rozpočtu jednotlivých firem, ale i podle předmětu jejich podnikání. K běžným pozornostem patří kalendáře nebo kapesní diáře, některé firmy dávají přednost lahvi kvalitního zahraničního vína. Do módy se ale dostávají také dárky, které připomínají činnost firmy.

Proti minulosti stoupá jek pestrost firemních dárků, tak i jejich cena. "Souvisí to s tím, že se firmám více daří," uvedl Trpělka. Podle něj tak v poslední době stoupá zájem především o dárkové zboží vyhlášených značek.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK