Právo: Klienti ČS mají stále problémy s připojením přes internet

22.12.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 22. prosince (ČTK) - Klienti České spořitelny mají stále problémy, když se chtějí dostat ke svým účtům přes internet. Potíže, které vyplývají z nedostatečné kapacity připojení, přitom omezují klienty spořitelny v době, kdy potřebují ke konci roku co nejrychleji vyřídit velké množství plateb. Napsalo to dnešní Právo.

Klienti České spořitelny měli problém s připojením ke službě elektronického bankovnictví Servis 24 již na začátku minulého týdne. Službu přitom podle banky využívá zhruba jeden milion klientů.

Kapacita pro přihlašování je nedostačující a může se stát, že pokud se klient chce přihlásit, systém ho odmítne s tím, že je příliš mnoho uživatelů. Klient má potom dvě možnosti - buď se opakovaně zkoušet připojit, nebo se vydat na nejbližší pobočku České spořitelny.

Banka zatím nedokáže přesně určit termín, dokdy se jí podaří službu plnohodnotně zpřístupnit. "Navýšení kapacity je dlouhodobou záležitostí. Věříme však, že již po Novém roce bude vše v pořádku," řekla Právu mluvčí spořitelny Klára Gajdušková.

Češi využívají internet stále více nejen při nakupování, ale i při správě svých financí. Řada tuzemských bank již eviduje více než 60 procent všech platebních transakcí prováděných přes internet. Důvodem je zpravidla dostupnost služby 24 hodin denně i rychlost a pohodlné provádění transakcí z domova. Využívání internetu banky navíc podporují výrazně nižšími poplatky než za transakce na přepážce.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK