HN:Předvánoční kampaň Vodafonu přilákala 125 tisíc nových klientů

15.01.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 15. ledna (ČTK) - Předvánoční kampaň mobilního operátora Vodafone přilákala firmě o 22 procent více klientů, než kolik jich přibylo předchozí rok. Vodafon tak získal koncem roku zhruba 125.000 tisíc nových klientů. Tím by se přiblížil k hranici 2,5 milionu zákazníků. Informují o tom Hospodářské noviny (HN).

"Byly to nejúspěšnější Vánoce za poslední čtyři roky," potvrdil mluvčí Vodafonu Jakub Hrabovský. Navíc už během kampaně s Petrem Čtvrtníčkem a psíky čivavami se sobími parohy šéf nejmladšího operátora Grahamme Maher uvedl, že i v listopadu byly prodeje meziročně o 24 procent vyšší.

Ostatní operátoři zatím nechtějí výsledky předvánočních kampaní zveřejnit ani odhadovat.

Na konci září měla jednička na českém mobilním trhu, společnost T-Mobile, 4,82 milionu zákazníků. Konkurenční Telefónica O2 zvýšila počet svých zákazníků na 4,76 milionu. Celkem tak bylo na konci září na trhu 11,89 milionu aktivních mobilních telefonů, což představuje více než 116 telefonních čísel na 100 lidí.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK