Část zákazníků Telefóniky 02 má problémy s emailovými schránkami

12.03.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 12. března (ČTK) - Zhruba pět procent zákazníků společnosti Telefónica 02, kteří využívají email na iol.cz a quick.cz, nemohou používat své emailové schránky. Důvodem je technická chyba na systému poštovních serverů. ČTK to dnes sdělil mluvčí společnosti 02 Martin Žabka. Přesné číslo, kolika zákazníků se tento problém týká, neuvedl.

Firma podle Žabky zajistila funkčnost emailových schránek portálu O2 Active. Na obnovení emailových služeb pro ostatní zákazníky společnost pracuje ve spolupráci s dodavatelem platformy, uvedl Žabka.

Podobný problém měl v polovině února server Centrum.cz. Téměř 180.000 emailových schránek mělo tehdy potíže s provozem. Problém se týkal zhruba pěti procent všech emailových schránek, které firma Centrum.cz spravuje. Koncem loňského roku se s výpadkem potýkal i Seznam, který je největším poskytovatelem emailových služeb v České republice.

Podobné problémy se netýkají jen českých poskytovatelů emailových služeb. Například americká společnost Yahoo! měla o tomto víkendu problémy s emailem, které uživatelům z více částí světa znemožňovaly přístup k účtu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK