Tisk: CNN otevřela pobočku v Praze, nabízí reklamní prostor

09.10.2007 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 9. října (ČTK) - Mezinárodní zpravodajská televize CNN International otevřela během léta v České republice své obchodní zastoupení. Píšou o tom dnešní Hospodářské noviny (HN) a Mladá fronta Dnes (MfD). Pražská kancelář nabízí reklamní prostor v televizním vysílání a na webové stránce www.cnn.com. CNN je podle HN první "velkou televizí", která má v Česku samostatnou pobočku.

"Český trh je stále zajímavější, a pokud zde chceme uspět, potřebujeme být tady a mít lidi, co mluví česky a trhu rozumí," uvedl pro HN Werner Schöpff z mediálního koncernu Time Warner Company, který má na starosti prodej reklamy na televizním kanálu CNN.

V hledáčku CNN jsou podle deníků hlavně velké firmy, které působí i za hranicemi, například Škoda Auto nebo ČSA. První české reklamy by se podle HN měly na zpravodajském kanálu objevit koncem letošního roku. Na CNN by mohla z tuzemských firem v příštích třech letech inzerovat asi desítka, uvedl pro MfD Schöpff.

Průměrná cena půlminutového reklamního spotu na CNN je 3500 dolarů (přes 68.000 Kč), uvedla pro HN Zuzana Filipová z českého zastoupení firmy. Na domácím celoplošném televizním kanálu se odvysílání půlminutového spotu platí v průměru kolem 250.000 korun, řekl deníku Štěpán Wolde ze společnosti ARBO media.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK