"Byznys letectví celosvětově v roce 2007 zaznamenal nejdynamičtější růst z celého sektoru letecké přepravy," řekl Váňa. Nejrychleji podle něj rostl trh ve střední a východní Evropě, především v Rusku, a také na Středním východě. S větším zájmem o tzv. business lety roste také flotila ABS Jets, která se od roku 2005 ztrojnásobila.
Společnost má nyní ve správě šest soukromých letadel, tři stroje Embraer Legacy, dva letouny Cessna Ciation Bravo a jeden Bombardier Learjet. Podle plánů by v roce 2009 měla flotila firmy čítat deset strojů. Za významnou událost loňského roku považuje Váňa získání certifikátu pro údržbu letadel brazilského výrobce Embraer. V Praze tak vzniklo jedno z pěti servisních středisek Embraeru v Evropě.
Zároveň s výsledky oznámil Váňa změnu na pozici generálního ředitele firmy. Po takřka třech letech v čele ABS Jets odchází po dohodě s akcionáři z funkce generálního ředitele a předsedy představenstva Marian Jančařík (31). Od 1. února jej nahradí David Kyjovský (45), který doposud působil v investiční skupině PPF.
ABS Jets je největší firmou svého druhu ve 12 nových zemích Evropské unie. V ČR kromě ní působí společnost Grossmann Jet Service, která létá se třemi stroji, dále Time Air, jež má ve správě dvě letadla a Silesia Air se třemi letadly. Všechny společnosti nabízejí přepravu většinou v letadlech s kapacitou kolem 14 míst.
Stroje vlastní a používají bohatí obchodníci nebo firmy; specializované letecké společnosti je pouze opatrují a nabízejí k pronájmu v době, kdy je jejich majitel nepotřebuje. Za hodinu letu zaplatí zájemce podle typu letadla 100.000 až 200.000 korun.