Telefónica O2 začala nabízet bezplatné volání s reklamou

29.04.2008 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 29. dubna (ČTK) - Telekomunikační firma Telefónica O2 začala nabízet svým uživatelům mobilních telefonů i pevných linek možnost volat bezplatně do všech tuzemských sítí. Hovory v rámci služby pod názvem Platí to Kvído o délce maximálně jedné minuty chce firma hradit příjmy z reklamy ve formě hlasových spotů, které uživatel bude muset vyslechnout před každým voláním. Uvedli to zástupci společnosti na dnešní tiskové konferenci.

Podobnou službu na českém trhu zatím nikdo nenabídl. V zahraničí podobný formát využívají například britský BLYK, nebo Virgin Mobile a Jingle Networks v USA.

Uživatelé budou moci uskutečnit deset hovorů týdně, pokud se zaregistrují a sdělí o sobě některá data, množství hovorů se zdvojnásobí. Pokud pak budou chtít telefonovat, stačí vytočit číslo 829829829, vyslechnout krátkou ohlášku, pak zadat číslo volaného a po vyslechnutí dvacetivteřinové reklamy volat. Po 45 vteřinách hovoru operátor uživatele upozorní, že se hovor chýlí ke konci.

O2 chce podle ředitelky pro informační a reklamní služby Jany Vyhlídalové novým reklamním formátem nabídnout inzerentům přesnější zacílení reklamy. Budou moci využívat například údaje o věku, pohlaví nebo bydlišti uživatelů. "Díky vhodnému zacílení je možné oslovit velkou skupinu potenciálních zákazníků za mnohem výhodnější cenu, než tomu je u klasických reklamních kanálů," dodala.

Volat nebude možné z telefonních budek, ani na linky s vyšším tarifem. Službu zatím také nebudou moci využít zákazníci jiných operátorů.

Telefónica dosud zákazníkům nabízela bezplatné volání z pevných linek jen v rámci měsíčního paušálu. Tuto službu dosud využilo 330.000 zákazníků.

Firma provozuje dva miliony pevných linek a 5,2 milionu mobilních telefonů. Majoritním vlastníkem je španělská Telefónica O2.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK