Podle rozsudků, které má MfD k dispozici, má Sunny Days zaplatit jedné skupině cestujících, která měla zájezd za 68.000 Kč, přes 13.000 Kč a druhé, která byla na zájezdu za 80.000 Kč, 20.000 Kč. Soud tak některým zákazníkům přiznal až čtyřnásobek toho, co jim CK nabídla.
Na rozdíl od Sunny Days soud nepovažoval za kompenzaci slevu na další zájezd, ale peníze v hotovosti. "Nabídka 15procentí slevy na příští zájezd je zcela irelevantní. Žalobce má tudíž právo domáhat se slevy z ceny zájezdu," vysvětluje tento postup rozsudek. Výše odškodného je na soudcích, ti přihlížejí například i k tomu, zda lidé cestovali s malými dětmi.
Klienti, kteří ve sporu se CK Sunny Days zvítězili, si přáli zůstat v anonymitě. K případu se nechtějí vyjadřovat ani zástupci CK. "Všechno je vyřešené, tak v čem je problém," uvedl její jednatel Chedli ben Sadok Ben Said. Podle něj jde o další mediální kampaň proti jeho firmě.
CK Sunny Days zkoušela ve sporu vinu svalit na leteckou společnost, podle soudu však odpovídá za zpoždění ona sama, nikoliv přepravce.
Sunny Days mohou čelit i dalším žalobám za obří zpoždění, která nabrali klienti letos při cestách na dovolenou nebo zpět z Tuniska. Velká zpoždění však trápila i klienty dalších cestovních kanceláří.