Tržby stouply o 6,7 procenta na 10,1 miliardy eur. Očištěné tržby, bez zahrnutí vlivu změn směnných kurzů, se zvýšily o 4,1 procenta. Největší růst zaznamenaly rozvíjející se trhy. V Asii a Africe tržby stouply o 7,6 procenta a Latinské Americe o deset procent. Unilever má mnohem vyšší napojení na tyto rostoucí trhy než konkurence, na jeho tržbách i zisku se podílejí zhruba polovinou. Objem prodeje se zvýšil o 7,6 procenta, ceny se však snížily o 3,3 procenta.
Generální ředitel Paul Polman uvedl, že výsledky podpořily nižší ceny komodit a režijní náklady. Firma v současnosti zvyšuje své náklady na reklamu. Polman však rovněž varoval, že ekonomiky stále spíše stagnují a ve druhé polovině roku očekává nárůst cen komodit, napsaly agentury AP a Reuters.
Unilever je třetím největším producentem potravin a spotřebního zboží na světě. Firma Vyrábí například zmrzlinu Ben & Jerry's, instantní polévky Knorr, mýdlo Dove, majonézy Hellman's, šampony Sunsilk nebo čisticí prostředky Omo.
Unilever se loni rozhodl, že uzavře svůj závod v Nelahozevsi na Mělnicku zaměstnávající 634 lidí. Firma v Nelahozevsi vyráběla například rostlinné tuky Rama, Flora či Perla a téměř celé portfolio značky Hellmann‘s.