Nová divize zastřeší veškeré aktivity související s marketingem, které byly dosud vykonávány v rámci jednotlivých obchodních divizí a divize Strategie a rozvoj produktů. Pod nově vzniklé oddělení přejde i útvar sponzoringu a interaktivního partnerství.
"Spojením všech zaměstnanců, zabývajících se marketingem, do jedné divize se podstatně zjednoduší procesy a zvýší efektivita napříč celým spektrem marketingových aktivit. Vznikne i daleko větší prostor pro rozvoj talentů a lepší sdílení know-how. Troufám si také tvrdit, že naše nově vzniklá divize Marketingu se stane se svými více než 250 zaměstnanci jedním z neúdernějších marketingových týmů v ČR," uvedl Dvorjančanský, který bude podléhat přímo generálnímu řediteli Luisi Antoniovi.
V rámci divize bude fungovat osm útvarů. Centrální divize bude zastřešovat veškeré marketingové aktivity pro jednotlivé segmenty trhu, vývoj produktů a služeb, cenotvorbu standardních produktů a definování cenové strategie, marketingovou komunikaci včetně sponzoringu i oblast komerčních a tržních analýz. Větší důraz bude klást na oblast přímého marketingu, který bude sjednocen v nově vzniklém útvaru CRM.
Telefónica O2 má téměř pět milionů uživatelů mobilních služeb a 1,7 milionu pevných linek. Více než dvě třetiny akcií drží španělská Telefónica.