Telefónica přesune všechny marketingové aktivity do nové divize

29.04.2010 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 29. dubna (ČTK) - Telekomunikační firma Telefónica O2 vytvoří od května novou centrální divizi marketingu, která zastřeší všechny marketingové aktivity firmy. Tým 250 lidí povede dosavadní výkonný ředitel pro rezidentní marketing Jiří Dvorjančanský. Firma to uvedla v tiskové zprávě.

Nová divize zastřeší veškeré aktivity související s marketingem, které byly dosud vykonávány v rámci jednotlivých obchodních divizí a divize Strategie a rozvoj produktů. Pod nově vzniklé oddělení přejde i útvar sponzoringu a interaktivního partnerství.

"Spojením všech zaměstnanců, zabývajících se marketingem, do jedné divize se podstatně zjednoduší procesy a zvýší efektivita napříč celým spektrem marketingových aktivit. Vznikne i daleko větší prostor pro rozvoj talentů a lepší sdílení know-how. Troufám si také tvrdit, že naše nově vzniklá divize Marketingu se stane se svými více než 250 zaměstnanci jedním z neúdernějších marketingových týmů v ČR," uvedl Dvorjančanský, který bude podléhat přímo generálnímu řediteli Luisi Antoniovi.

V rámci divize bude fungovat osm útvarů. Centrální divize bude zastřešovat veškeré marketingové aktivity pro jednotlivé segmenty trhu, vývoj produktů a služeb, cenotvorbu standardních produktů a definování cenové strategie, marketingovou komunikaci včetně sponzoringu i oblast komerčních a tržních analýz. Větší důraz bude klást na oblast přímého marketingu, který bude sjednocen v nově vzniklém útvaru CRM.

Telefónica O2 má téměř pět milionů uživatelů mobilních služeb a 1,7 milionu pevných linek. Více než dvě třetiny akcií drží španělská Telefónica.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK