Výdaje na internetovou reklamu loni stouply o 15 pct na 8,9 mld

01.03.2012 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 1. března (ČTK) - Za rok 2011 inzerenti na internetu v Česku utratili 8,9 miliardy Kč, což je o 15 procent více než v roce 2010. Letos by měla inzerce překonat deset miliard Kč. Na tiskové konferenci to uvedla výkonná ředitelka Sdružení pro internetovou reklamu Kateřina Hrubešová.

Standardní zobrazovaná reklama tvořila 49 procent, inzerce založená na kliknutí 30 procent. U zobrazované reklamy sdružení počítá ceníkové ceny a u klikací reklamy čisté ceny.

Internet se na celkových výdajích inzerentů loni podílel 14 procenty. Na trhu dominovala televizní reklama s podílem 47 procent a útratou přes 29 miliard Kč. Druhá byla tiskové inzerce s 31 procenty.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK