Škoda Auto během dvou let kompletně změní podobu 5300 prodejen

21.11.2013 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 21. listopadu (ČTK) - Automobilka Škoda Auto kompletně přebuduje vzhled své prodejní sítě. Do roku 2015 bude nově vypadat všech 5300 prodejen. Oznámili to zástupci automobilky na dnešní tiskové konferenci.

Celkové uspořádání autosalonů má působit mladším a dynamičtějším dojmem. Stavebními kameny jsou moderní architektura, komunikační plochy na fasádě budov se zlepšenou viditelností a změněné uspořádání prodejních prostor. Nyní v novém konceptu funguje pět obchodních míst, do konce letošního roku jich má být 12.

V roce 2011 zavedla Škoda nový firemní design. Jeho součástí je přepracované logo s motivem okřídleného šípu, svěží barvy a nový typ písma.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK