Automobilky stále pracují na podrobnostech. Očekává se však, že dohoda bude zahrnovat zvýšení kapitálu PSA o tři až čtyři miliardy eur (82 až 110 miliard Kč) a společný vývoj a výrobu malých levných automobilů pro trhy v jihovýchodní Asii.
Podle dřívějších zpráv médií by se na zvýšení kapitálu automobilky PSA měla kromě společnosti Dongfeng podílet rovněž francouzská vláda. PSA doufá, že bude moci představit dohodu o partnerství nejpozději v únoru příštího roku.
PSA patří mezi podniky, na které měl největší dopad kolaps evropského automobilového trhu. Automobilka se nyní snaží snížit svou závislost na Evropě, k čemuž má přispět právě partnerství s firmou Dongfeng.
Celosvětový prodej automobilky PSA se loni kvůli slabé poptávce v Evropě propadl o 16,5 procenta na 2,97 milionu vozů. Firma tak za loňský rok vykázala rekordní ztrátu pět miliard eur.
PSA Peugeot Citroën je po německém Volkswagenu druhým největším výrobcem aut v Evropě. V České republice má společný podnik TPCA s japonskou automobilkou Toyota.