Největší světová reklamní skupina WPP loni zvýšila zisk i tržby

09.03.2015 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Londýn 9. března (ČTK) - Největší světová reklamní skupina WPP loni zvýšila čistý zisk o téměř 14 procent na 1,15 miliardy liber (43,5 miliardy Kč). Tržby se zvýšily téměř o pět procent na 11,5 miliardy liber, uvedla dnes firma, která vlastní například reklamní agentury JWT a Ogilvy. WPP navíc upozornila, že získala řadu nových zakázek od stávajících i nových klientů, což se příznivě projeví v letošních tržbách.

Generální ředitel Martin Sorrell televizi BBC řekl, že motorem růstu světové ekonomiky budou i nadále Spojené státy a Čína. Upozornil rovněž na zlepšující se hospodářské podmínky v eurozóně.

WPP působí ve 111 zemích světa a zaměstnává zhruba 180.000 lidí. Firma mohla o pozici největší reklamní skupiny světa přijít kvůli plánované fúzi konkurentů Omnicom Group a Publicis Groupe, ti se ale spojení loni v květnu rozhodli odvolat, protože by ho prý nedokázali dokončit v rozumném časovém horizontu.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK