Na webu nejlépe odpovídá obchod Internet Mall, nejhůře Nákupní dům

17.07.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


PRAHA 17. července (ČTK) - Na zákaznické dotazy poslané elektronickou poštou reaguje z tuzemských internetových obchodů nejlépe nákupní galerie Internet Mall a prodejce vstupenek TicketPro, nejhůře naopak Nákupní dům. Vyplývá to z červnového průzkumu společnosti United Interactive.

Nejsilnějším oborem mezi testovanými projekty byl on-line prodej zboží a rezervace vstupenek. Na dotaz v anglickém jazyce zareagovala zhruba polovina dotazovaných společností.

"Jestli existuje oblast, ve které by měl zákaznický servis prostřednictvím emailu perfektně fungovat, pak je to právě oblast e-komerce. A jak je patrno z výsledků studie, mají ještě mnozí čeští provozovatelé on-line obchodů co zlepšovat," uvedl Martin Hošek z United Interactive.

Zákazníci si již v tuzemsku podle Hoška zvykli nahrazovat telefon elektronickou poštou a očekávají přiměřeně rychlou a kvalitní odpověď.

Objem tuzemského internetového trhu by se měl letos pohybovat kolem sedmi miliard korun, což je o třetinu více než loni.

United Interactive ve svém průzkumu hodnotila tzv. email response index, který udává, jak rychle a jak kvalitně jednotlivé firmy odpovídají na e-mailové dotazy. Hodnotila 28 firem.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK