Rhodos: Mezi auty má nejlepší image Toyota, mezi bankami HVB

24.11.2005 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


PRAHA 24. listopadu (ČTK) - Nejpůsobivější image mezi osobními automobily má společnost Toyota, mezi bankami na českém trhu nejvíce zaujala společnost HVB Bank. Vyplývá to z výsledků soutěže o nejpůsobivější firemní image - Rhodos 2005. Informovala o tom Klára Bumbálková z pořadatelské společnosti Bison & Rose. V hlasování veřejnosti zvítězila společnost Olympus.

Ocenění získalo dalších osm firem v ostatních odvětvích, organizátoři letos také poprvé vyhlásili soutěž o nejlepší image hor, kterou vyhrála Šumava.

Mezi pojišťovnami nejvíce zaujala společnost Allianz, z mobilních operátorů zapůsobil Oskar. Mezi výrobci fotoaparátů má podle poroty nejlepší image japonská společnost Nikon, mezi výrobci spotřební elektroniky Panasonic/Technics. V obou případech na druhém místě skončila společnost Sony.

Nejlepší image mezi čerpacími stanicemi má společnost JET, která letos zároveň obdržela ocenění Modrý Rhodos za to, že v oboru zvítězila potřetí. Z výrobců pneumatik má nejpůsobivější image společnost Michelin, mezi stavebními firmami zvítězila firma Strabag a mezi internetovými portály Google.

Image podniků hodnotilo 500 náhodně vybraných vrcholových manažerů. Cenu vyhlašuje od roku 1996 sdružení Rhodos, které tvoří společnosti GfK Praha, Ogilvy CID a Bison&Rose. V minulém ročníku byla absolutním vítězem, který bude opět vyhlášen až po pěti letech, společnost Škoda Auto. V hlasování veřejnosti loni zvítězil Český Mobil.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK