Dovoz ojetých aut podle údajů Sdružení automobilového průmyslu stoupl o téměř 19 procent na 131.288 vozů. Ojetiny tak tvořily více než polovinu nově registrovaných osobních aut.
Tradičně nejprodávanější značka osobních aut Škoda Auto zaznamenala meziroční pokles o pět procent na 52.126 vozů. Propad ale vyrovnala prodejem užitkových aut, kde zvýšila prodej o 700 procent na 6711 vozů. Škoda čistě užitkový model nenabízí a auta pro tuto kategorii tvoří přestavby z kombi verzí osobních vozů.
V kategorii osobních aut za Škodou skončil Renault s prodejem 8249 vozů, následuje Volkswagen s odbytem 6332 aut, čtvrtý Hyundai prodal 5899 vozů a pátý Ford pak 5277 automobilů. Z kolínské automobilky TPCA putovalo k českým zákazníkům 452 vozů. Mezi lehkými užitkovými vozy skončil za Škodou Ford s prodejem 4493 aut a Volkswagen, který prodal o 268 vozů méně.
Prodej nákladních aut stoupl o 12,6 procenta na 7796 vozů. Na první příčce skončil Mercedes-Benz s prodejem 1661 vozidel, následuje MAN s 1133 prodanými vozy a Iveco s odbytem 1114 aut. Zájem o autobusy klesl o 12,3 procenta na 753 vozů. Prodej motocyklů vzrostl o polovinu na registrovaných 15.128 strojů.