Škola v blízkosti brněnského výstaviště nabízí studentům široké spektrum oborů. Můžete se vzdělávat v oblasti Podnikového hospodářství, Ekonomické vědy, pokud jste humanitněji zaměření, lze si zapsat Evropská hospodářská, správní a kulturní studia. Fakulta se nachází v moderním prostředí a u přijímaček uspěje poměrně vysoký podíl uchazečů - asi 26 procent.
Podle mnoha názorů je výuka kvalitnější než na srovnatelné Ekonomicko-správní fakultě Mendelovy zemědělské a lesnické univerzity (MZLU) či Podnikatelské fakultě Vysokého učení technického (VUT). Studenti si pochvalují široký záběr vědních disciplín, možnost uplatnění, ale také další přednosti. "Máme tu pěkný holky a vynikajicí menzu s výběrem pěti jídel," směje se dvacetiletý Petr, který právě zdárně dokončil třetí semestr. "Na vysoké úrovni je výuka cizích jazyků, jejíž kvalitu odborníci přirovnávají k jazykovým školám," pokračuje.
Přijímací zkoušky tvoří jako na většině fakult MU Test studijních předpokladů. Na tuto formu výběru uchazečů existují různé názory. Pokud se necítíte na "vyšší" matematiku, u přijímaček se jí vyhnete, o to víc však narazíte při samotném studiu. TSP jsou nevýhodné pro pilné studenty, kteří mají dobré znalosti v oboru, ale potýkají se s horším logickým myšlením. TSP se svou strukturou podobají OSP na Fakultě sociálních studií, ale některá cvičení jsou odlišná. Také pro ně platí, že se dají tréninkem částečně nacvičit.
V čem tkví slabiny školy? "Někteří profesoři jsou příliš teoretičtí a ztrácejí kontakt s realitou a praxí. Škola každoročně nabírá asi dva tisíce studentů, takže je nás i přes velikost budovy vcelku hodně," stěžuje si Petr. "Také nás trápí předražený bufet," dodává s nadsázkou.
více na: http://www.muni.cz/econ/study/result.html
http://www.econ.muni.cz/
Materiál byl převzat ze zpravodajského a informačního serveru VYSOKESKOLY.CZ.



Test Volkswagen Caravelle Long 2.0 TDI 4Motion: Mikrobus do nepohody
Malý náklaďáček mnoha jmen: Škoda/Aero/Praga (A) 150 byla nedoceněným československým dříčem
Řidička uvízla na železničním přejezdu, rychlík ji minul jen o kousek
Brzdná dráha delší až o deset metrů. Hlavně levné pneumatiky z východní Asie jsou pro řidiče rizikové
Test Renault Symbioz: S novým hybridem jezdí svižně a se spotřebou legendárního té-dé-íčka
