LN: Česká televize zdraží reklamu o 15 procent

08.11.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Praha 8. listopadu (ČTK) - Česká televize (ČT) se rozhodla zvýšit cenu reklamy v příštím roce o 15 procent. Ve svém středečním vydání to s odvoláním na týdeník Marketing & Média uvedly Lidové noviny (LN). Stejné zvýšení avizovala již dříve televize Nova, cena reklamy v televizi Prima by měla podle mediálních agentur vzrůst o 25 procent.

Časový limit pro reklamu v ČT se v příštím roce sníží z dosavadního jednoho procenta vysílacího času na polovinu. Proti tomu v současné době stále protestují zadavatelé reklamy i reklamní agentury. Ty chtějí jednat se zákonodárci o tom, aby se tento krok odložil až na dobu, kdy na českém trhu začnou jako další konkurence fakticky působit nové digitální televize. Zatím jsou digitální televize, které měly spustit vysílání v květnu příštího roku, bez licencí a není jasné, kdy a zda vůbec začnou vysílat.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK