Autoprodejci již registrují desítky dotazů na nový model roomster

06.03.2006 | , Financninoviny.cz
Zpravodajství ČTK


Mladá Boleslav 6. března (ČTK) - Autorizovaní dealeři vozů Škoda již registrují desítky dotazů zákazníků na nový model roomster. Prodejci ovšem sami mají zatím většinou pouze neúplné a neoficiální informace o této novince automobilky, která by se měla v tuzemském prodeji objevit polovině roku. Vyplynulo to z ankety ČTK.

Zájemci v autosalonech zatím nejčastěji zjišťují, kdy bude roomster v prodeji a jestli je možné jej objednat. Na podrobnější dotazy ohledně cen modelu s různými stupni motorizace a vybavení ovšem zatím dealeři nemohou přesněji odpovídat. "Lidé se samozřejmě ozývají, poptávají. Nemohu říci ne, už samozřejmě bylo vydáno, jaké tam budou motorizace, jaké výbavy, ale není to potvrzené škodovkou," řekl Vladimír Bárta, vedoucí prodeje vozů Škoda ve firmě Auto Mělník. Autorizovaní dealeři podle něho jedou koncem března a v dubnu na školení spojené s testováním roomsterů. "V květnu, červnu, by tyto vozy měly přijít na salony k dealerům," řekl Bárta. Podle jeho předběžných informací zatím prodejci dostanou jen několik roomsterů a zřejmě až později bude možné vozy normálně objednávat. Vedení firmy zatím oznámilo, že na českém trhu se objeví roomster v prodeji až koncem června.

Také například v poděbradském Autosalonu Louda se zákazníci začínají na roomster ptát, především na ceny a termín zahájení prodeje. Firma vede zatím v evidenci zhruba 20 potenciálních zájemců. Většinou předběžné dotazy mají na nový model také zákazníci v Amondu Kladno či u mladoboleslavského prodejce Laureta Auto. Zatímco v Kladně odhadují počet potenciálních zájemců asi na deset až 20, v Lauretě se zatím ptalo na nový model asi šest zákazníků.

Nový model automobilka oficiálně představila na ženevském autosalonu 28. února. Vedení firmy prozradilo zatím jen základní cenu 339.900 korun, ceny modelů s vyšší motorizací a lepším stupněm výbavy zatím neuvedla. Firma letos počítá s výrobou 15.000 roomsterů a prodejem kolem 10.000 těchto vozů. Nový model se začíná vyrábět v rozšířeném závodě v Kvasinách.

Automobilka v den světové premiéry nového modelu zveřejnila na svých internetových stránkách také prezentaci vozu. Jen za prvních 24 hodin od spuštění internetové prezentace navštívilo stránky 46.260 uživatelů. Informoval o tom mluvčí firmy Evžen Krauskopf. Oproti průměrné návštěvnosti stránek se jednalo o čtyřicetiprocentní nárůst.

Autor článku

 

Články ze sekce: Zpravodajství ČTK