Jak dostat správný podnikatelský nápad

Na to, jak dostat ten správný podnikatelský nápad, neexistuje zázračný návod. To ovšem neznamená, že neexistuje vůbec žádný návod....

Finance.cz
Autor: Finance.cz
6. 7. 2013

Sdílet

...Zakladatel a ředitel společnosti TechStars David Cohen poukazuje na to, že dobré nápady se často objevují spolu s nějakým problémem, který je třeba vyřešit. Neobjeví se naopak ve chvíli, kdy jen tak sedíme, popíjíme kávu a přemítáme o životě. Vivek Wadhwa, který působí na Singularity University, poukazuje na lidi jako Mark Zuckerberg s jeho Facebookem, na Paula Allene a Billa Gatese s Microsoftem či Steva Wozniaka a Steva Jobse s Applem. Ti vedou ostatní k přesvědčení, že velké nápady jsou jen pro mladé lidi. Ve skutečnosti jde ale pouze o výjimky. Typický podnikatel je totiž středního věku, sleduje to, co trh potřebuje, a založí svou vlastní společnost s vlastními úsporami. Průměrný věk úspěšného podnikatele v odvětvích s vysokým růstem je 40 let. Úspěšných podnikatelů ve věku převyšujícím 50 let je dvakrát více než těch, kterým není ani 25 let.

Více o autorovi