IPO Twitteru – dobře uchované tajemství?

Pravděpodobně jste zaznamenali nové logo volební kampaně ODS, které z jakýchsi důvodů používá místo obvyklého modrého ptáka ODS...

Finance.cz
Autor: Finance.cz
19. 9. 2013

Sdílet

...jiného, o něco baculatějšího ptáčka globální sociální sítě Twitter. Tvůrci kampaně tím nepochybně chtěli dokázat vlastní progresivitu a patrně oslovit mladé, počítačově připojené voliče. Pro většinu obyvatel této země je to poprvé, co vidí logo společnosti Twitter, a drtivá většina vůbec neví, co Twitter dělá. Z těch, kteří to vědí, to zase drtivá většina nechápe. Ale Twitter samozřejmě má i své vášnivé příznivce, 200 miliónů aktivních globálních uživatelů, a je miláčkem venture kapitalistů a Silicon Valley od první minuty, kdy mu americký developer Jack Dorsey vdechl v roce 2006 život. Takže pro ty nezasvěcené, Twitter je internetová sociální síť a mikroblogerský servis, který umožňuje svým uživatelům se vyjadřovat ke všemu na světě prostřednictvím takzvaných "tweets", tedy textových zpráv o maximálně 140 písmenech.

Více o autorovi