Vklad po telefonu

Po telefonu si můžete otevřít termínovaný vklad pouze s použitím služby telebanking nebo GSM Banking. Pozor! I když banka poskytuje některou z výše uvedených služeb, není zatím pravidlem, že si budete moci termínovaný vklad po telefonu založit.

Způsob založení termínovaného vkladu se liší v závislosti, zda využijete telebanking nebo GSM Banking.

Při využití telebankingu je obvykle postup následující:

  • zavoláte si vaši klientskou linku,
  • oznámíte telefonnímu bankéři své identifikační číslo a své heslo,
  • po Vaší řádné identifikaci telefonní bankéř provede Vaše příkazy,
  • nahlásíte mu, že si chcete založit termínovaný vklad, vyberete si druh termínovaného účtu, délku vkladu, částku a nakonec zvolíte pohyblivý nebo pevný úrok,
  • telefonní bankéř Vám vklad obratem založí.

Obvyklý postup při využití služby GSM Banking (SIM Toolkit):

  • do vašeho mobilního telefonu si zadáte váš bankovní PIN a dostanete se do aplikace Vaší banky,
  • v menu si nalistujete většinou položku VKLAD (nebo nějakou podobnou),
  • zadáte svoje číslo účtu a částku, na kterou chcete termínovaný účet zřídit,
  • vyberete si z druhů terminovaných vkladů, který vám telefon nabídne a vyberete si optimální délku termínovaných vkladů,
  • požadavky odešlete,
  • po chvíli se vám objeví informace, zda došlo k založení účtu.
Postupy se mohou mírně odlišovat. Záleží na jednotlivých aplikacích a postupech bank. Každá z nich Vám dá přesné instrukce právě pro tu svoji aplikace.

Pomohl vám tento obsah? Dejte mu hodnocení:

Průměrné hodnocení: 0.5
Hlasováno: 1 krát


Související články: